#34 again its just a number, thank you Allah

January 3, 2019

Assalammualaikum guys..

Syukur alhamdullilah kerana dengan izinnya aku menyabut ulang tahun kelahiran aku yang ke 34 di kota Madinah 😍

Sukar untuk aku ungkapkan dengan kata-kata perasaan ini, hanya segala puji-pujian itu milikmu.

Terima kasih Encik Suami kerana menghadiahkan saya sejadah raudah from madinamade

Picture taken from madinamade


*tips kalau nak beli pastikan beli dari kedai ini kerana mereka menjualnya dipintu masjid nabawi.

Thank you suka sangat sejadah ni nak pakai pun sayang, insya allah akan digunakan semasa dirumah baru nanti boleh bawa aura taman2 syurga didalam rumahku syurgaku

insya allah ada kelapangan saya sharekan gambarnya/videonya

Berbalik kepada usia saya yang ke 34tahun ini, saya banya mengharapkan saya menjadi insan yang lebih baik dari sebelum ini insya allah, dan cuba menjadi isteri yang soleha insya allah serta ibu, anak rakan yang baik untuk mereka 😘

Latest Instagrams

© farraiskandar. Design by FCD.