Cabaran 30 Hari - Jom Mula!!!

November 5, 2018

Setelah bersalinkan AM, saya berjaya kurangkan berat badan sehingga 52kg.

Kemudian berat saya up and down, selepas raya timbang dan resultnya 57kg... Oh ok... then makan makan semua sedap kan... Dengan rasa selesa tiba-tiba bila timbang.. berat saya 62.7 yes!!!

Perasaan tu susah nak cakap, mungkin saya perlu berubah untuk kesihatan.

That it! saya perlu lakukan perubahan untuk diri saya sendiri....

Kenapa nak berubah?
1) Nak Sihat
2) Nak Konsistant dengan berat badan
3) Nak Cantik (hahahaha.. mesti la kan)

Saya tengok senior saya kurus, dan saya tanya dia bagaimana, dia katakan dengan coach secara online jadinya saya minta no coach bekenaan untuk saya hubungi. 

Permulaannya saya perlu mengambil berat badan untuk monitor....

And i start the diet on 6.11.2018

Sebelum diet, coach berikan menu so kena la beli glossaries yang diperlukan... 



Jom berdiet sihat.... 






Latest Instagrams

© farraiskandar. Design by FCD.