solemnization & reception hand bouquet... hold it with confident

February 5, 2010

hand bouquet??? kepentingan ya adalah.. menambahkan seri.....
jadi genggam la ia dgn selesa dan senang dibawa.... utk lebih manis di hari bahagia anda nanti hehe



hope can get dis arm bouquet of calla lilies.. for my solemnization nanti.. hehe



and hope can get dis rose... for my reception.. :)
NahWaL said...

ala, sama! nak lilies jugak.santek kan???

ISFA said...

nahwal: hehe yea ke... sama tp mungkin tak serupa.. dun worry k...
tp mmg vantek....

then blah lelaki punye hantaran plak theme dia olive green with lilies.. hehe

mmg2 btl2 teruja nk tgk nanti hehe..

nahwal phunye mcm ne?

NahWaL said...

eeee.mesti kelas ok!! haha

i just love lilies. tak payah letak lambak2 macam roses, dah naik seri kan? they are so lovely.

i ingat nak letak lilies as centerpiece, tapi tak tau lagila camno. im not so keen on deco. LOL. lantakla sme walkway2 tu, boleh? LOL

belah ai pakai hentam kromo. belah laki english. hehe

ISFA said...

nahwal:centrepiece? fara tgk vase tue kat ikea skrg ada sales.... yg kecik rm5.00 per vase.. n besar sket rm9.90.... mmg berpatutan...

i think u may browse kat dlm google nie.. type je.. calla lily centrepiece click via image confirm ada contoh.. utk kte tgk...

besh of luck nahwal.. :)

NahWaL said...

yang, yang u kata 9.90 tu besar mana? cube u tengok link ni,

http://images.google.com.my/images?hl=en&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&hs=moQ&resnum=0&q=calla%20lilies%20centerpiece&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

camne upe dia,? LOL. i suke yang vase panjang tu, letak 1 2 lilies je. canteknya. Oh gosh

Latest Instagrams

© farraiskandar. Design by FCD.