Monday, June 29, 2009

Hantaran Kami???

Ini adalah senarai yang telah kami berdua bincang....
tema hantaran? MF masih macam dulu lagi.... tiffany blue & momot ku pale pink.......

Bila nak beli barang??? paling besh shopping is END YEAR SALES..... jadi tunggu bulan 12,2009

Dari Momot untuk MF

1- Rings, Wang Hantaran & Mas Kahwin
2-Al-Quran & Telekung (Mama Momot's yg belikan kat Indonesia....)
3-Kain Sepasang (Mama Momot's yg belikan kat Indonesia....)
4-Perfume & Make up Set
5-Handbag & Kasut
6-Digital Camera
7-Kek


Dari MF untuk momot

1-Ring
2-Al-Quran & Sejadah(Done)
3-Kemeja & Seluar
4-Perfume Set
5-Belt & Money Clipper
6-Kasut
7-Netbook(Done)
8-Towel
9-Kek


Pejam celik, pejam celi.. sudah nak akhir tahun... :) alhamdullilah.... mengenai persiapan... sekarang ni dalam proses... apa yang perlu aku bagi kat para tetamu nanti? hehehe... yang pasti MF tak nak membazir lea.. kadang2 apa yang MF terima dari org yang previous yang dah buat majlis.... banyak sgt....... sampai buang... jd MF sedang fikir apa perlu nk diberikan.. Kepada yang ada cadangan tue boleh lea bagi kat MF......